کریمی امروز در حالی به شدت علیه دایی صحبت کرد که از موضع قهرمان صحبت می کرد و البته دایی این روزها وضعیت خوبی همراه با تیمش ندارد

 

علی دایی و علی کریمی هیچ وقت نتوانستند هم دیگر را تحمل کنند و همواره رابطه شان نا مطلوب بوده است. حدود دو ماه پیش بود که دایی و کریمی به پر و پای یکدیگر پیچیدند و علیه یکدیگر مصاحبه کردند. در آن زمان اوضاع پرسپولیس بسیار مطلوب بود و دایی در اوج قرار داشت و همین دیالوگ های رد و بدل شده طرفداران را از جادوگر دلخور کرد و دایی نقش پیروز جنگ ستارگان را بر عهده داشت.
اما دیری نپایید که دایی با نتایج بدی که کسب کرد از قله ی محبوبیت به سمت پایین پرت شد و در زمانی که خوشبین ترین طرفدار پرسپولیس هم به کسب جام در این فصل امیدی ندارد جادوگر سوار بر تراکتور توانست پس از سال ها هم خودش قهرمانی را کسب کند و هم تراکتورسازی را به قهرمانی برساند. حالا کریمی بر قله ی افتخار قرار دارد و دست بالا را در اختیار دارد و پس از آن اتفاقات حالا علیه دایی جبهه می گیرد و دل خودش را خُنک می کند. .
کریمی امروز دق دلی اش را سر دایی خالی کرد و حتی از دوران تیم ملی هم صحبت کرد. وی در ابتدا اعلام کرد دایی در قراردادش آورده که نباید با من قراردادی امضا کنند.
این بازیکن که درباره چرایی همکاری نکردن با دایی صحبت می کرد گفت: یازی نمی‌بینم که با طرف خود کار کنم وقتی در قراردادشان شرط عدم حضور من را می‌گذارند چه کاری باید انجام دهم؟ چطور می‌توانم کار کنم؟
کریمی حتی لحنش را تندتر کرده و در این باره گفته این آقایان اینقدر فکرشان هم کار نمی‌کند که لااقل پیشنهادی بدهند و بگویند به توافق نرسیدیم. زمان انصاری‌فرد هم من از پرسپولیس رفتم اما دم او گرم که مرا صدا کرد و گفت به نتیجه نرسیدیم.
اما این آقایان چه کاری کردند؟ حتی یک بار هم با من تماس نگرفتند. این کارها را با امثال من و مهدوی‌کیا و خیلی از بازیکنان دیگر کردند اسم نمی‌آورم زیرا همین بازیکنان بودند که با آنها چنین رفتارهایی صورت گرفت.

کریمی در باره اینکه چرا از قدیم الایام رابطه اش با دایی خوب نبوده از اردوهای تیم ملی و تمرینات سخن گفت. جادوگر در این مورد گفت:
نوع برخورد چنین موضوعی را به وجود می‌آورد شما می‌توانید از تمام بازیکنان بپرسید هر بازیکن جوانی که به تیم می‌آمد به گونه‌‌ای اذیت می‌شد می‌توانید از گل‌محمدی، نویدکیا و این بازیکنانی که شاهد زنده هستند بپرسید. نوع برخورد این مسائل را به وجود می‌آورد.
وی با یادآوری آنکه در تیم ملی، دایی سالاری بوده است و وی با اخلاق هایش باعث شده بود خیلی ها رابطه ی خوبی با وی نداشته باشند گفت یک بازیکن اگر به صورت معمولی هم از این آقا توپ می گرفت او برمی‌گشت و به او چیزی می‌گفت این مسائل تمام شد من می‌‌گویم افراد نباید گذشته خود را فراموش کنند هم‌اکنون هم به گونه ا‌ی هستند که با داد و بیداد کار خود را پیش می‌برند
کریمی حتی در گفتگو با خبرنگاران گفت دایی از بازیکنان جوانتر انتظار احترام داشت اما اینگونه نیست که حتما بازیکنان کوچک‌تر احترام بگذارند باید احترام متقابل باشد.

حال باید دید علی دایی هم پاسخی به مصاحبه ی تند کریمی خواهد داد یا خیر؟! البته دایی آنقدر خویشتن دار نیست که از این مصاحبه ی سفت و سخت به راحتی عبور کند. اما سرنوشت پیاپی در دست تغییر است و اکنون کریمی است که در موضع یک برنده صحبت می کند